Acura TSX Forum banner

1 - 20 of 28 Posts

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #1
18" Bluddy Club P1 Racing II in gunmetal with a polished lip ~
enjoy .. :D
and the mighty Mugen visor .. :ben:




 

Attachments

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #2





 

Attachments

·
, Moderator Emeritus
Joined
·
7,952 Posts
Nice new toys andy...Looks great, Gonna have to steal them as well as ur kit when we Invade Canada Next Week...:laugh:

Car Looks Really good, Congrats :thumbsup:
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #4
thx man .. ~
:lol: that sounds good cuz i will not have to pay custom and stupid international shipping the next time i get toys from ppl downstair .. :D
 

·
, Moderator Emeritus
Joined
·
5,757 Posts
nice, looks sharp, I really like those buddy club rims....my friend had different buddy club rims on his Integra GS-R.
 

·
, Moderator Emeritus
Joined
·
7,952 Posts
Joker said:
Very nice Andynolife :naughty: :thumbsup:

He Goes Both ways too :naughty: Acura TSX Euro R...


lol gonna keep on giving u a hard time till the parts come in Andy :rollsmile
 

·
Registered
Joined
·
169 Posts
looks good! love the wheels and those visors i want them soo bad, Where you get the visors at?
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #12
i got them from AJR for abt 200USD shipped taxed .. :)

again thx guys .. ~
 

·
, Regional Meet Leader, Vancouver
Joined
·
9,175 Posts
When's your NEW TOYS coming??..... since i heard you have more things coming right?? JDM WHORE......hahahah~~

I never knew you got all around tints~
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #15
new toys ? .. me ? .. ~ lol u must be kidding .. i quite ... :D ~
haha .. i got the tint like the second day i bought the car .. ~ it's a must for sedan .. :)

haha .. Chocadai .. mugen is JDM too .. ~ exterm JDM bling .. :lol:
btw .. ~ do u add me with that SMS MSN or sthing ? .. cuz i got a mesg .. ~ but i have no idea how to add .. :rofl:
 

·
, Regional Meet Leader, Vancouver
Joined
·
9,175 Posts
hey andy.....PM me your msn too~.....haha~
then i can ask u.....hw?....hahah
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #18
Benz_05TSX said:
hey andy.....PM me your msn too~.....haha~
then i can ask u.....hw?....hahah
haha ..~ pm sent .. ~
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Discussion Starter #20
nvm .. ~ i shouldn't sign up with that cell phone MSN shit .. ~ my phone is FXXX with those weird mesgs now .. ~
 
1 - 20 of 28 Posts
Top