Acura TSX Forum banner
1 - 20 of 49 Posts

·
Registered
Joined
·
348 Posts
Discussion Starter · #1 ·
hey ppl,

my m3 spoiler is finally here. Where should i get it painted? any recommendation? price? reference? Oh and usually how long will it take to paint? thx ppl
 

·
(o'.')-o
Joined
·
318 Posts
I`ll do it for free with what ever is left from SAZABI touch up paint since I`ll be painting my bumper this week..j/k

Just take it to Richmond, lots of places there. As for how long it`ll take the paint to dry, about 3-4 days if you want it to dry right.
 

·
whatever
Joined
·
4,377 Posts
dondon said:
hey ppl,

my m3 spoiler is finally here. Where should i get it painted? any recommendation? price? reference? Oh and usually how long will it take to paint? thx ppl
any body shop can do it. I was quoted I think USD$90.
I still have mine unpainted, unmounted.
I am going to get my rear bumper painted (someone bumped into me) so the shop offered to do the spoiler "free".

BTW what is you color ?
 

·
Registered
Joined
·
348 Posts
Discussion Starter · #10 ·
NeoChaser said:
gordon
take it to Rich City .. i know iris will recommand them as well
ask for John. chinese guy w/ glasses.
Kelvin.... around how much will it cost? you got the number for Rich City?
where is Rich City by the way?
 

·
, Moderator Emeritus
Joined
·
3,158 Posts
rich city, go down bridge port, turn left on 5 road.
and first left right after the railway.

and drive down the alley on the left of the building.

they quoted me 100 or something. lol
 

·
whatever
Joined
·
4,377 Posts
NeoChaser said:
rich city, go down bridge port, turn left on 5 road.
and first left right after the railway.
and drive down the alley on the left of the building.
they quoted me 100 or something. lol
what ?! even chinese charge so much ?!
 

·
Registered
Joined
·
348 Posts
Discussion Starter · #13 ·
NeoChaser said:
rich city, go down bridge port, turn left on 5 road.
and first left right after the railway.

and drive down the alley on the left of the building.

they quoted me 100 or something. lol
wow....quite expensive.....
 

·
whatever
Joined
·
4,377 Posts
i bet he'd have charged less if you go in in a crappy car
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
automind ? .. lol dont go .. ~ i got some bad experinces .. ~
BPT can paint it for 90 or less for sure .. ~
 

·
Registered
Joined
·
1,621 Posts
Zigen said:
NO to automind...my friends had bad experience
yup ... ~ they messed up my rear bumper's color .. ~
make me repinting it .. ~ :banghead:
 
1 - 20 of 49 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top