Acura TSX Forum banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #1 ·
SOLD



For Sale or trade:

XXR wheels & tires Gold w/ Polish Lip

Condition 8/10

F: 18x8.5 +35 (215/40/18) Rubber: 85%
R: 18x9.5 +35 (235/40/18) Rubber: 40%

750 OBO

Lowballer are welcome.

Trades + Cash
looking for:

CROME TSX or CROME TL wheels + $
Ipod touch + $
Dumb bells (set of 2,45 lbs) + $
PS3 or wii + $
Aspec side or Rear + $

etc throw me offers!


Will not part out
Local Pick ups.





thanks for Looking :)

XXR 962

If Pm is Full please contact me via email:

[email protected]
I'm a legit dude
Check out my itrader on Clubrsx
ID: HinDC5 (when I had an 06 type S)
FS / FT XXR Gold 962 18x8.5 +35 18x9.5 +35 - Club RSX Message Board
 

·
Registered
Joined
·
273 Posts
wow gold rims looks nice on SSM didnt know o.o
Free bump
 

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #7 ·
wow gold rims looks nice on SSM didnt know o.o
Free bump
thanks

got it :)

how much camber did you run in the rear?
-4.... 225/40 would have been a better choice for the rears lol

set of dumbells? I got 30's and 25's layin around the house if you want. haha
lol 45s please thanks tho

There are no such thing as a bad offer .. just throw something up and I might just say yes LOL

Thanks for looking guys LMK
 

·
got some new shoes :)
Joined
·
3,491 Posts
i want your roof visor! glws
 

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #9 ·
i want your roof visor! glws
thanks,

so dose a couple of other members here .. I don't think i will ever get rid of it anytime soon... I remembered someone saying It was discontinued... but I can contact the guy and ask again lol If you want to reconfirm
 

·
IfSparksDunFlyThenUr2HigH
Joined
·
559 Posts
BUMP for a cool ass DUDE!!!! and the visor you can search craigslist in SD, CA. and the ad is it *****Egr visor ***** sumthing like that he has the other one as well, he said he getting another batch in, like 2weeks ago
 

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #12 ·
BUMP for a cool ass DUDE!!!! and the visor you can search craigslist in SD, CA. and the ad is it *****Egr visor ***** sumthing like that he has the other one as well, he said he getting another batch in, like 2weeks ago
:cheers: i'll let you guys know about the small ones since I live closer lol


k&n intake? lol
k&N and just subtract what you will sell it for towards the rims and thats your price :) (k&n + 450-500ish)

Lots of bites but nobody following up yet :)

LMK guys its new about 8-900.00 with tires..

don't be afraid of what you have to offer lol if its that bad just pm me LOL

good night late night bump
 

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Bump for Clean Set-Up ( that is my next setup ) !
thanks bro

BTW all pm's replied! :)

I'll be out of town this weekend so keep pm's going or contact me VIA [email protected] if inbox is full

PS. I'll update those of you with interested about my roof visor from "that guy" lol... next week after my mini vaca

thanks for viewing

Bump:goof:
 

·
, Regional Meet Leader, Vancouver
Joined
·
9,175 Posts
Damn I love your offsets!! would be perfect for my test fit! Too bad you are not local, I have everything you want to trade with, including the dumb bells!! hahahhahaa.
 

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Damn I love your offsets!! would be perfect for my test fit! Too bad you are not local, I have everything you want to trade with, including the dumb bells!! hahahhahaa.
hahah word? well thanks ! I might just keep em and make em all polish or go with white face lol... still up
 

·
Registered
Joined
·
153 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Okay sorry Im back now.. Vegas was great! all pm's replied and i just gotta say the wheels are gone!!!!

I got another set lol check em out ey?



anywho thanks everyone

PS. The Hic Roof visor is out of production (96+ civic 4door Small version), I might plann on doing an EGR visor... so i'll do another post or something when I decide to do so. I guess I have the only one LOL..... ;p
 
1 - 20 of 22 Posts
Top